افتتاح زمین فوتبال بویین‌زهرا با حضور وزیر ورزش

امروز , در مراسمی با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان زمین چمن طبیعی فوتبال در شهرستان بویین‌زهرا افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، صبح امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در مراسمی با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان زمین چمن طبیعی فوتبال در شهرستان بویین‌زهرا افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

محسن کریمی، معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان قزوین در جریان افتتاح این زمین با اشاره به اهمیت ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های آب، خاک، کود، بذر و هزینه‌های نگهداری، ورود سرمایه گذاران به این عرصه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای ساخت این زمین ۱.۸ میلیارد تومان سرمایه آورده است، افزود: این زمین چمن در ابعاد ۱۱۹ در ۷۵ متر ساخته شده است که برای تکمیل پیست دو و میدانی و همچنین روشنایی کافی نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است که نیازمند تسهیلات بانکی حمایتی است.

به گزارش ایمنا، افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای زین‌آباد، زورخانه شهید رئیسی در مرکز کلینیک تخصصی فیزیوتراپی در غیاث‌آباد از برنامه‌های دیگر سفر یک‌روزه وزیر ورزش و جوانان به استان قزوین است.

کد خبر 773247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.