تمام معابر خاکی شهر ارومیه  در سال ۱۴۰۳ آسفالت‌ریزی می‌شوند

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری ارومیه با بیان اینکه در سال‌جاری، دو میلیون مترمربع آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد، گفت: در این سال هیچ‌گونه معابر خاکی در سطح شهر باقی نخواهد ماند و آسفالت‌ریزی را از معابر خاکی شروع کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سعید خوش‌طینت، امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی با توجه به عملیات احداث گرمخانه شهرداری ارومیه اظهار کرد: پروژه گرمخانه با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی روبه‌رو است و تا ۴۰ روز آینده این مرکز به اتمام می‌رسد و تحویل بهزیستی خواهد شد.

وی با اشاره به حجم آسفالت‌ریزی معابر در ارومیه در سال ۱۴۰۳ افزود: در سال‌جاری، دو میلیون مترمربع آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری ارومیه گفت: در سال‌جاری هیچ‌گونه معابر خاکی در سطح شهر باقی نخواهد ماند و آسفالت‌ریزی را از معابر خاکی شروع کرده‌ایم.

خوش‌طینت ادامه داد: آسفالت‌ریزی براساس نیازسنجی‌ها با استفاده از ظرفیت معاونت عمرانی و پیمانکاران مربوطه و همچنین سازمان عمران انجام می‌شود.

وی در خصوص ساماندهی کانال‌های آب سطح شهر عنوان کرد: در سال‌جاری در خیابان شهید صیاح با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی احداث می‌شود.

خوش‌طینت تصریح کرد: مطالعات مربوط به کانال آب خیابان شهید آیدین کریمی نیز به اتمام رسیده است و کل مبلغ اجرای پروژه ۷۵ میلیارد تومان برآورد شده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری ارومیه اظهار کرد: ساخت‌وسازهای غیراصولی موجب بروز مشکلاتی در این محدوده شد که با دستور دادستان منجر به آزادسازی شده است و نسبت به خرید منازل اقدام خواهیم کرد.

خوش‌طینت در خصوص طرح‌های ترافیکی یادآور شد: مطالعات ترافیکی با تصویب شورای ترافیک استان انجام و پروژه‌ها مصوب و ابلاغ می‌شود و در چهارراه مخابرات روگذر و همچنین تونل یک کیلومتری سربازان گمنام را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در شهر ارومیه باید به سمت توسعه خطوط بی آر تی حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: مطالعات بی آرتی به اتمام رسیده است و اگر می‌خواهیم برای ترافیک شهری اقداماتی کنیم، باید حتماً نسبت به بی آر تی توجه کنیم و در صورت مصوب شدن در شورای ترافیک استان نسبت به این موضوع اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 773208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.