فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام و مسئله اصلی دولت منتخب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی‌دری نجف‌آبادی امروز _جمعه بیست‌ونهم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه نباید نظاره‌گر ظلم به ملت مظلوم فلسطین باشیم، اظهار کرد: امروز معلوم شد که تنها راه علاج زخم‌های فلسطین، قطع غده سرطانی اسرائیل است و این راهکار کاملاً امکان پذیر و در دسترس است.

وی افزود: مسئله فلسطین منحصر به اشغال یک سرزمین نیست، بلکه قضیه فلسطین نماد شرارت و توطئه جبهه کفر و استکبار علیه اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام و مسئله اصلی دولت منتخب است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه امروز تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی، بیش از گذشته اهمیت و ضرورت تقویت جبهه مقاومت را نمایان ساخته است، خاطرنشان کرد: رویدادهای اخیر نشان داد رژیم صهیونیستی به هیچ اصلی از اصول اخلاقی و بین‌المللی پایبند نبوده و نیست‌، به همین دلیل تنها راه نجات فلسطین و رهایی منطقه از خط صهیونیسم، مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی این رژیم است‌.

وی ادامه داد: شب گذشته سامانه نظامی رزمندگان یمن، تل‌آویو را هدف قرار داد و پهپادها موفق شدند از فاصله چند هزار کیلومتری از لایه حفاظتی رژیم صهیونیستی عبور کنند و به تأسیسات نظامی این رژیم، خسارت فراوانی وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: باید در برابر ظلمی که در حق مردم غزه می‌شود هوشیار باشیم، چراکه همه ما در برابر گرگ‌های زمانه قرار گرفته‌ایم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه در دو روز گذشته رژیم صهیونیستی منطقه امنی که مردم مظلوم فلسطین تجمع داشتند را به خاک و خون کشید، گفت: ماهیت پلید و ضد انسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی امروز بیش از هر زمان دیگری نزد جهانیان آشکار شده است.

وی افزود: دولت منتخب باید در جبهه داخلی با آمادگی بالا در زمینه سیاستی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین در انتصاب وزرا، استانداران معاونان دقت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تصریح کرد: تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، دولت آینده آمریکا تنها به دنبال منافع خود است، سابقه این کشور در ریختن میلیون‌ها تن بمب بر سر مردم عراق و افغانستان در تاریخ ثبت شده است، بنابراین باید همه هوشیار باشند.

آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: رفتار ناهنجار در برخی هیئت‌ها در عزاداری رخ داد، که باید به موضوع پیشگیری توجه ویژه شود که مجدد تکرار نشود.

وی با بیان اینکه جوانان استان مرکزی در برپایی خیمه امام حسین (ع) در دهه اول مشارکت داشتند، تصریح کرد: جوانان باید در همه جبهه‌ها فعالیت داشته باشند و در جبهه عزاداری سیدالشهدا، قله‌های بلند فتح شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: برنامه‌های عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) باید با کیفیت، پرمحتوا و نقش‌آفرین، در حد اعلا و بدون نقص انجام شود و کرامت اهل بیت (ع) حفظ شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به موضوع آلودگی هوای اراک اظهار کرد: سال‌ها از آغاز عملیات اجرایی آندسازی گذشته، چپقلی و میقان درختکاری شد، اما تأثیری در کاهش آلودگی هوا نداشته بنابراین دستگاه‌های مرتبط باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه از پنجاه سال گذشته تا کنون که ایرالکو در اراک راه‌اندازی شده، تحولی در این شهر ایجاد نشده است خاطر نشان کرد: این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه افزود: استان مرکزی باید برای عزت ایران و اسلام با همتی مضاعف پای کار بیاید چراکه تنها با همت بلند می‌توان به پیشرفت رسید.

کد خبر 773057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.