فروپاشی رژیم غاصب و جعلی اسرائیل نزدیک است

امام جمعه کرمان گفت: قتل عام مردم بی گناه، رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را به فروپاشی نزدیک‌تر خواهد کرد و آن را در ذهن مردم دنیا رژیمی جلاد و آدم‌کش معرفی کرده و هر روز تنفر عمومی مردم نسبت به آن رژیم و حاکمانش بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز _جمعه بیست و نهم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار کرد: در دنیای امروز شاهد نمایش مضحک ترور نافرجام ترامپ بودیم که دارای ابعاد داخلی و خارجی بود.

وی افزود: برد داخلی این حادثه برای آمریکایی‌ها این بود که او را محبوب و تنور انتخابات را گرم کند و برد خارجی هم برای آن بود که ذهن‌ها را متوجه ماجرا کند تا مردم از قتل عامی که در غزه به وسیله رژیم جعلی و غاصب اسرائیل اتفاق می‌افتد منحرف شود؛ اما در داخل و خارج آمریکا همگی متوجه این نمایش ساختگی شدند.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به اینکه رقابت انتخاباتی پایان یافت و دوران پس از آن باید با اهداف نظام اسلامی همسو باشد، تصریح کرد: انسجام و وحدت ملی، حفظ ارزش‌های دینی و الهی و تبعیت از دستورات رهبری سه مسئله مهم در زمان کنونی است.

وی ادامه داد: کشور نیاز به وحدت و انسجام دارد و در سایه ارزش‌های دینی تحت فرمان رهبری معظم انقلاب، باید قوای سه‌گانه، نهادهای مؤثر در کشور و مراکز حساس فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در کنار هم قرار بگیرند و قدرت جمهوری اسلامی را هر روز بیش از پیش برای مأیوس کردن دشمنان و امیدواری در دوستان به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: اگر می‌خواهیم تابلوی پررنگی از غرور ملی را به تصویر بکشانیم تا منافع کشور حفظ شود، وحدت، امنیت و اقتدار ملی مهم است و این امر زمانی تحقق خواهد یافت که مردمی که در دو مرحله انتخابات بالای ۵۵ میلیون رأی را به صندوق ریختند و افرادی که موفق نشدند در انتخابات شرکت کنند، همگی دست به دست هم داده و کشور را به پیش ببرند.

وی افزود: کشور ما کشور ارزشی است و محور این انسجام، ارزش‌هاست؛ ارزش‌های الهی، ارزش‌های انسانی و انقلابی همه باید در کنار هم دیده شوند و به آن توجه داشته باشیم و بر همین مبنا، منصب‌ها را به افراد واگذار کنیم و بر حفظ ارزش‌ها عمل و همدیگر را یاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در کرمان عنوان کرد: دولت و مردم در کنار قوای دیگر باید به حفظ ارزش‌های اسلامی بپردازند و دشمن را ناکام بگذارند؛ وقتی ارزش‌ها حفظ شد، راه نفوذ دشمن بسته می‌شود و دشمن ناامید در مقابل عزم و اراده مردم با حفظ ارزش‌های دینی شکست می‌خورد.

وی اظهار کرد: باید مؤمن به راه امام و راه رهبری نظام و تحت فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب قرار بگیریم و محور انسجام ملی و دفاع از ارزش‌های اسلامی را تبعیت از دستورات رهبری قرار دهیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: آرایش و شکل‌گیری دولت جدید در این سه محور معنای حقیقی خودش را پیدا می‌کند و به فضل خدا با توجه به این سه مسئله که سه ضلع اصلی نظام جمهوری اسلامی است، در کنار توجه به مطالبات و خواسته‌های مردم برای رسیدگی به اقتصاد کشور، بایستی اختلافات و درگیری‌های جناحی و سیاسی را به صحنه اجرایی و مدیریت‌ها نکشانیم و با قاطعیت بتوانیم کار را به جایی برسانیم که استکبار جهانی را به زانو درآوریم.

وی هم چنین به مسئله غزه و کشتار مردم بی گناه توسط رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و افزود: هر روز بر غزه نمی‌گذرد الا اینکه افرادی بیگناه قتل عام می‌شوند و این نسل کشی تا کی باید ادامه یابد؟ رژیم غاصب که در این جنگ طولانی و خانمان سوز شکست خورده است، هر روز دنبال این است که زمان را در اختیار بگیرد تا بخشی از شکست خود را جبران کند و هیچ دستاوردی تا این لحظه برای جبران شکست خود غیر از قتل عام مردم بی گناه نداشته است.

امام جمعه کرمان گفت: قتل عام مردم بی گناه، رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را به فروپاشی نزدیک تر خواهد کرد و آن را در ذهن مردم دنیا رژیمی جلاد و آدم‌کش معرفی کرده و است و هر روز تنفر عمومی مردم نسبت به آن رژیم و حاکمانش بیشتر خواهد شد.

وی خطاب به مجامع بین‌المللی خواستار اعلام آتش بس برای جلوگیری از نسل کشی در غزه شد و خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد پیروزی خون بر سلاح‌های جهنمی استکبار و پیروزی مردم مجاهد فلسطین و مجاهدان صحنه درگیری یعنی حماس و جهاد اسلامی باشیم.

کد خبر 773039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.