مردم در احیای فریضه امر به معروف وظیفه دارند

امام جمعه بجنورد گفت: برخی از معروف‌ها در جامعه فراموش شده و برخی از منکرات نیز در گسترش یافته که اکنون وظیفه تمامی مردم احیای این فریضه مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه بیست و نهم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با همسایگان و بسیاری از کشورهای دیگر تعاملات خوبی داشت و با سیاست‌گذاری هدفمند در پی حل مشکلات مردم بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار روابط ایران را محدود به چند کشور نکرد بلکه با بسیاری از دولت‌ها تعاملات خوبی برقرار کرد.

امام جمعه بجنورد به اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو نظام‌های اسلامی است که مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

نوری ادامه داد: در چهار ماه اخیر سه انتخابات در کشور با آرامش و امنیت کامل و حضور حماسی مردم برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در فضایی امن نشان از همدلی بین مردم و مسئولان بود و نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری نیز در این دوره با رعایت قانون و اخلاق بسیار خوب ظاهر شدند.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر تکلیف الهی است، گفت: این مهم واجب الهی است و همگان باید آن را به جا بیاورند؛ برخی از معروف‌ها در جامعه فراموش شده و برخی از منکرات نیز در جامعه گسترش یافته که اکنون وظیفه تمامی مردم احیای این فریضه مهم است.

کد خبر 773034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.