از بین بردن زمینه‌های گناه، شرط حفظ معنویت ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) است

سخنران مذهبی در خصوص راهکارهای حفظ معنویت پس از عزاداری‌های محرم گفت: اگر چندین ماه و سال هم در مجلس اهل‌بیت (ع) باشیم اما زمینه وسوسه‌های شیطان را دور نکنیم دچار گناه می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌قمی شامگاه گذشته _پنجشنبه بیست‌وهشتم تیر_ در مراسم دومین شب هیئت مکتب‌الصادق (ع) در خصوص راهکارهای حفظ معنویت پس از عزاداری‌های محرم اظهار کرد: اگر چندین ماه و سال هم در مجلس اهل‌بیت (ع) باشیم اما زمینه وسوسه‌های شیطان را دور نکنیم دچار گناه می‌شویم.

وی افزود: رفیق نادرست، فضای مجازی، ماهواره و… از جمله زمینه‌های وسوسه‌های شیطان است و بر این اساس اگر زمینه‌های گناه را داشته باشیم، دچار گناه می‌شویم.

این سخنران مذهبی با بیان اینکه دلیل اصلی طلاق در جامعه امروز فضای مجازی است و شرط اصلاح آن ایمان و باور است، عنوان کرد: بر این اساس یا باید به شرایط فعلی راضی بود و یا اگر راضی نیستیم خودکنترل باشیم و فضای خانه و خانواده را کنترل کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی قمی با اشاره به اهمیت «نه گفتن» بیان کرد: در زمان امیرالمومنین (ع) شعر و شعرا کار رسانه امروزی را پیش می‌بردند و در همین راستا نجاشی شاعر امیرالمومنین (ع) بود که با شعرهای خود یاران حضرت را در برابر لشکر معاویه تشویق می‌کرد اما در نهایت با یک وسوسه شیطانی نزد معاویه رفت.

کد خبر 773005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.