مصدومیت ۸ نفر در سوانح جاده‌ای قزوین

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از مصدومیت ۸ نفر در ۳ تصادف جاده‌ای رخ‌داده در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مصدومیت ۸ نفر در ۳ تصادف جاده‌ای رخ‌داده در محورهای مواصلاتی استان طی امروز پنج‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه خبر داد و اظهار کرد: در مهم‌ترین تصادف جاده‌ای امروز در مسیرهای مواصلاتی برخورد خودرو پژو ۲۰۶ و سمند در آزادراه قزوین به تهران ۴ مصدوم برجای گذاشت.

وی اضافه کرد: در ساعت ۱۱:۵۸ امروز گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ و خودرو سمند در آزادراه قزوین به تهران مقابل دانشگاه آزاد اسلامی لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

سرپرست هلال‌احمر استان قزوین با یادآوری اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه فدک جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این حادثه ۴ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش‌بیمارستانی، یک‌نفر مصدوم توسط نجاتگران و ۳ نفر مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

صبوری غیاثوند همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در اتوبان قزوین به کرج محور روستای باورس و بر جای ماندن ۲ نفر مصدوم خبر داد و افزود: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۲۴ آزادراه قزوین-کرج محور روستای باورس جاده فرعی روستای ولامدر به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این حادثه ۲ نفر مصدوم داشت که نجاتگران پس از ارزیابی صحنه و رهاسازی یک‌نفر مصدوم، مصدومان حادثه جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس گردیدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین همچنین از برجای ماندن ۲ مصدوم بر اثر برخورد خودرو رنو و موتور سیکلت در الموت شرقی روستای اوان خبر داد و گفت: در ساعت ۱۱:۳۲ امروز گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو رنو و موتور سیکلت در کیلومتر ۱۸ محور معلم کلایه به اوان ابتدای روستای اوان به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

صبور غیاثوند با اشاره به اعزام تیم امداد و نجات پایگاه معلم کلایه دفتر نمایندگی الموت به محل سانحه افزود: این حادثه ۲ نفر مصدوم داشته که پس از ارزیابی و اقدامات پیش‌بیمارستانی، یک‌نفر مصدوم توسط نجاتگران و یک‌نفر مصدوم توسط نیروهای اورژانس به پد بالگرد منتقل و توسط بالگرد به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 772949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.