توزیع ۱۱ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در منطقه اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در سه ماهه اول سال جاری، نزدیک به ۱۱میلیون لیتر سوخت کشاورزی در سطح استان توزیع شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سید حجت مدنی از توزیع نزدیک به ۱۱ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی خبرداد و اظهار کرد: این مقدار سوخت بین واحدهای مختلف کشاورزی شامل انواع ماشین‌آلات، گلخانه‌ها، دامداری‌ها و مرغداری‌ها توزیع شده است.

وی افزود: مقدار سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی توسط سازمان جهاد کشاورزی به‌عنوان متولی تعیین و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز با نظارت کامل آن را توزیع می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: متقاضیان و فعالان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه سدف به نشانی newtejaratasan.niopdc.irو تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت درخواست برای تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند.

مدنی با بیان اینکه با تلاش، تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم، توزیع بهینه و مطلوب فرآورده نفتگاز در مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: تأمین و توزیع به موقع سوخت بخش کشاورزی، توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی و رشد اقتصادی منطقه را به همراه دارد.

کد خبر 772920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.