برخورد با مدیران مدارسی که برای تحویل کارنامه پول می‌گیرند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: با مدیران مدارسی که در ازای تحویل کارنامه، تقاضای پول و کمک مالی به مدرسه را می‌کنند، برخورد جدی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم تیر_ جلسه شورای معاونین اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان قزوین با حضور نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش‌وپرورش و سایر اعضای شورا در محل سالن جلسات شهیدقدرت‌الله چگینی ساختمان شماره یک اداره‌کل برگزار شد.

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: تحریف باورهای دینی، بازگشت به دوره جاهلیت، انحراف از سیره پیامبر (ص) و حرکت انفعالی امت اسلام موجب به وجود آمدن ماجرای کربلا شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش سازمان دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان گفت: ضروری است تمامی بخش‌های اداره کل در راستای تقویت سازمان دانش آموزی و ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی این سازمان تلاش کنند؛ البته محوریت این تلاش با خود سازمان دانش‌آموزی است.

دبیر شورای آموزش‌وپرورش استان قزوین درباره مصاحبه آزمون‌های استخدامی، خاطرنشان کرد: لازم است از نیروهای مؤمن و معتقد به‌عنوان ارزیابان آزمون استخدامی استفاده شود، در بحث گزینش جذب حداکثری و دفع حداقلی در دستور کار قرار گیرد و حفظ حرمت، شأن، حیثیت و آبروی افراد در اولویت کاری هسته گزینش باشد.

سیاهکالی مرادی با اشاره به فرارسیدن فصل صدور کارنامه تحصیلی در مدارس، تصریح کرد: با مدیران مدارسی که در ازای تحویل کارنامه تقاضای پول و کمک مالی به مدرسه می‌کنند، برخورد جدی می‌کنیم.

کد خبر 772770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.