حمایت سخت‌افزاری از اسکیت، افتخارآفرینی در مسابقات جهانی را به‌دنبال دارد

ملی‌پوش تیم ملی اسکیت سرعت ایران گفت: هر میزان حمایت‌های سخت‌افزاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، همچنین فدراسیون بیشتر شود، نتیجه آن در مسابقات جهانی ایتالیا شفاف‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر بهزادی‌بروجنی با اشاره به اینکه رکورددار ماده‌های استقامت اسکیت ایران است، اظهار کرد: ورزشکار منتخب برای حضور در بازی‌های جهانی اسکیت که در ایتالیا و در شهریورماه برگزار می‌شود هستم.

وی افزود: خدا را شکر امسال ورزشکاران وضعیت خوبی داشتند و تست‌های سختی برگزار شد و ورزشکاران با تمام قوا در این آزمون‌ها که طی چهار مرحله برگزار شد شرکت کردند و اسامی نهایی معرفی شد و جزو منتخبان بودم.

بهزادی‌بروجنی تصریح کرد: امیدوارم با کمک فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم نتایج مطلوبی در مسابقات جهانی بگیریم و از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش خواهش می‌کنم که رشته ما و فدراسیون را بیش‌تر حمایت کنند.

ملی‌پوش تیم ملی اسکیت سرعت ایران در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون زحمات زیادی برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو کشید و برنامه‌ریزی دقیق و خوبی داشت و جا دارد از زحمات آن‌ها تشکر کنم. امیدوارم با حمایت‌های بیشتر و با حضور رئیس‌جمهور جدید و در پی آن با انتخاب وزیر ورزش جدید، ورزش ما بیش از گذشته به سمت موفقیت برود و با افزایش حمایت و فراهم‌آوری تجهیزات و امکانات بتوانیم در مسابقات فراملی بدرخشیم.

منبع: میزان

کد خبر 772759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.