عزاداری حسینی با روزهای بدون حادثه در کاشان ثبت شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: کاشان با مشارکت قابل تقدیر سوگواران و عزاداران حسینی از شب تاسوعا تا شام غریبان را بدون حادثه سپری کرد.

سید مصطفی محتشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، ضمن تقدیر از همکاری خوب عزاداری حسینی در رعایت دستورالعمل‌ها و نکات ایمنی مورد تذکر این سازمان در اماکن و هیئت‌های مذهبی اظهار کرد: سازمان امسال با برنامه‌ریزی‌های ویژه، آماده‌باش کامل و استقرار ۱۳ تیم عملیاتی برای حوادث احتمالی روزهای آخر دهه اول محرم توانست علاوه بر حضور خوب و به موقع در امدادرسانی آتش نشانان به یک مورد حادثه منطقه راوند از شب تاسوعا تا شام غریبان را بدون حادثه پست سر بگذارد.

وی با اشاره به آماده‌باش شبانه روزی تیم‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در دهه اول محرم افزود: کاشان به جز یک حریق به موقع مهار شده آتش‌نشانان هیچ مورد دیگری از گزارش حوادث و حریق را نداشت.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با تاکید بر استقرار ویژه ۵۰۶ نفر ساعت از حضور آتش‌نشانان کاشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای شدید منطقه گفت: برنامه‌ریزی، آموزش و اطلاع‌رسانی نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان در کاهش یا نبود حوادث ایام خاص و مناسبتی دارد.

به گفته وی، چاپ و توزیع پوسترهای آموزشی ویژه مراکز عزاداری، انتشار هشدارهای ایمنی در قالب تولید محتوای رسانه‌ای به خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی، ارسال پیامک‌های آموزشی و هشداردهنده به شهروندان و پخش برنامه از رادیو کاشان از عوامل کاهش حوادث امسال بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با توجه به ارزیابی انجام شده سپری کردن بدون حادثه دهه اول محرم امسال را با توجه به همکاری مطلوب شهروندان به‌ویژه مدیران و متولیان هیئت‌های مذهبی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مشارکت قابل تحسین شهروندان در کمک به گذراندن روزهای بدون عملیات آتش‌نشانان، پیشگیری از حوادث احتمالی و جلوگیری از خطرات جانی و مالی ناشی از آن قابل تقدیر، سپاس و امتنان است.

کد خبر 772716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.