فراهم شدن زیرساخت اجرای طرح آموزشی منتورینگ در شهرداری اراک

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اراک ازفراهم شدن زیرساخت اجرای طرح آموزشی منتورینگ (آموزش به روش استاد شاگردی) خبر داد.

رجبعلی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: زیرساخت لازم برای اجرای طرح آموزشی منتورینگ (آموزش به روش استاد شاگردی) در محل دفتر مرکز آموزش جوار کارگاهی شهرداری مهیا شده است.

وی افزود: شرایط برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در قالب روش آموزشی استاد شاگردی در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی آموزشی شهرداری اراک و با هدف ارتقا دانش، تجربه و مهارت سرمایه انسانی، در چارچوب فعالیت مرکز آموزش جوار کارگاهی این شهرداری، مهیا و فراهم شده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اراک، این روش را یکی از مؤثرترین الگوهای آموزشی برشمرد و از اجرای طرح آموزشی منتورینگ در چارچوب مرکز آموزش جوار کارگاهی این شهرداری به‌عنوان اولین مجری این الگوی آموزشی در شهرداری‌های کشور، ابراز خرسندی کرد.

حیدری تاکید کرد: اهداف اجرای طرح آموزشی منتورینگ، انتقال دانش، تجربه و مهارت توسط پرسنل خبره، متخصص و باتجربه به فراگیران و کارشناسان و افزایش ضریب یادگیری در حوزه‌های مختلف کار است.

وی ادامه داد: در این طرح مهارت کار در شهرداری با چارچوب علمی و مدون به سایر کارشناسان منتقل خواهد شد.

کد خبر 772668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.