روز پرکار و سخت مراکز اورژانس مازندران در عاشورای حسینی

مراکز اورژانس مازندران با ارائه خدمات‌رسانی درمانی یک روز کاری سختی را در روز عاشورا پشت‌سر گذاشت.

ذکریا اشکپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به روز سخت و پر مشغله مراکز اورژانس این استان در روز عاشورا اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۳۶ شب گذشته خبر برخورد کامیون به جمعیت مراسم دسته‌روی در شهرستان نکا به مرکز پیام اورژانس شرق استان اعلام شد.

سخنگوی روابط‌عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بی‌درنگ هفت دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در شهرستان نکا خیابان آرامگاه اعزام شدند، افزود: این حادثه ۱۸ مصدوم داشت که ۱۴ مصدوم توسط تیم‌های اعزامی اورژانس و چهار مصدوم توسط خودروهای شخصی به بیمارستان‌های بوعلی سینا و امام حسین (ع) نکا منتقل شدند.

وی گفت: بر اساس اعلام پلیس، کامیون بونکر سیمان در سراشیبی پارک بود که به علت نقص فنی بدون راننده از پارک خارج شد و به هیئت دسته‌روی برخورد کرد، در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

وی با اشاره به حادثه دیگر در روز گذشته ساعت ۱۰:۳۵ با اعلام خبر حادثه سقوط کایت در منطقه بلده و مصدومیت مردی ۵۷ ساله یادآور شد: مصدوم نیاز به انتقال سریع داشت که بالگرد اورژانس به پرواز درآمد و با موفقیت به شهرستان آمل و بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شد.

سخنگوی روابط مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: در ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز، چهارشنبه بیست‌وهفتم، تیر با اعلام خبر انحراف خودروی سواری به دره در منطقه ملار در محور هراز، آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

اشکپور با بیان اینکه پنج مصدوم حادثه به درمانگاه گزنک منتقل شدند، افزود: دو مصدوم به درخواست همراهان به تهران منتقل شدند و سه مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس مازندران به شهرستان آمل و بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.

کد خبر 772598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.