شناسایی ۱۰ هزار انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۱۰ هزار انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امید صالحی، امروز_ چهارشنبه بیست‌وهشتم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از صدور اخطاریه‌های لازم، تعدادی از انشعاب‌های شناسایی شده در کهگیلویه و بویراحمد پس از پرداخت حقوق شرکت آب و فاضلاب و انجام مراحل قانونی مجاز شدند و بخشی نیز به دلیل نبود امکان تبدیل به مجاز، جمع‌آوری شده‌اند.

وی افزود: برای پیشگیری از تضییع حقوق سایر مشترکان افرادی که اقدام به نصب شبکه آب خارج از روند قانونی کنند، ضمن قطع انشعاب آنان و ضبط لوله‌ها به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افزون بر این، جریمه خسارت تخریب نیز برای این افراد در نظر گرفته می‌شود، گفت: با هدف تأمین پایدار آب آشامیدنی برای همه مشترکان در استان گروه‌های نظارت و پایش به صورت مستمر به منظور شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۱۰ هزار انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف استان شناسایی و با آنان برخوردهای لازم صورت گرفته است.

صالحی خاطرنشان کرد: تولید آب در استان فراتر از نیاز و جمعیت است اما استفاده آب در مصارف غیرآشامیدنی مثل باغداری، کشاورزی و دامداری باعث هدررفت و حتی قطعی آب در برخی ساعت‌ها شده‌است.

کد خبر 772510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.