اجرای پنجمین مرحله طرح «محله من، محله زندگی» در محله بابلدشت

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از اجرای پنجمین مرحله از طرح «محله من، محله زندگی» در محله بابلدشت خبر داد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پنجمین مرحله از طرح «محله من، محله زندگی» در محله بابلدشت اظهار کرد: پس از شهرک کاوه، محله فروردین، رحیم‌آباد و اشراق، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه ۷ اصفهان نگاه عمیق‌تری به محله بابلدشت خواهد داشت.

وی با اشاره به تراکم بالای جمعیت در این محله افزود: محله بابلدشت محل بومی با بافت فرسوده و ساخت قدیمی است که امیدواریم با اجرای طرح در این محله عمده مشکلات جاری شهروندان را رفع کنیم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اصلاح و ترمیم بلوک فرش پیاده‌روهای معیوب در خیابان‌های کاوه، سرچشمه و بابلدشت و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار قرار دارد.

اجرای پنجمین مرحله طرح «محله من، محله زندگی» در محله بابلدشت

سلطان‌آقایی گفت: در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه‌ها و لکه‌گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است.

وی ادامه داد: بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان این محل، نصب تابلوهای هشدار ترافیکی، خط‌کشی خیابان و نصب المان‌های ایمن‌سازی در دستور کار اداره ترافیک این منطقه قرار دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، شست‌وشوی معابر و مادی و ساماندهی مبلمان‌های شهری نیز در حال اجرا است.

سلطان‌آقایی گفت: ساماندهی بوستان‌ها و فضای سبز محلی و افزایش حجم روشنایی و لوکس نوری معابر محله نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: با توجه به هم‌زمانی اختتامیه این رویداد با سالروز شهادت امام سجاد (ع)، فضاسازی صوتی در نقاط مختلف محله با اجرای سرودهای آئینی توسط گروه سرود نوجوانان و تقدیر از خانواده شهیدان شاخص محل و پیرغلامان هیئت اجرا خواهد شد.

کد خبر 772509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.