مطالبه مردمی افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال است

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: در حال حاضر مطالبه مردمی افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در مسیر است، اما شهرداری به‌دلیل توانایی نداشتن در جذب راننده پایه یک، نتوانسته است سطح سرویس‌دهی را افزایش دهد و شاهد توقف اتوبوس‌های بدون راننده در پارکینگ سازمان حمل بار و مسافر هستیم.

مجتبی حاجی قاسمی در حاشیه صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: شهرداری کرج ماهانه ۴۰۰ میلیارد تومان حقوق و دستمزد پرداخت می‌کند، اما بخشی از کارهای ضروری معطل می‌ماند و انجام نمی‌شود که یکی از آن‌ها جذب نشدن رانندگان پایه یک مورد نیاز برای بهره‌برداری از اتوبوس‌ها است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مسیر اتوبوس تندرو افزود: در حال حاضر مطالبه مردمی افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در مسیر است، اما شهرداری به‌دلیل توانایی نداشتن در جذب راننده پایه یک، نتوانسته است سطح سرویس‌دهی را افزایش دهد و شاهد توقف اتوبوس‌های بدون راننده در پارکینگ سازمان حمل بار و مسافر هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: چنانچه نمی‌توانید راننده پایه یک را با شرایط موجود جذب کنید، لازم است شرایط را عوض کنید، به جای اینکه مدام بگویید نمی‌شود.

حاج قاسمی ادامه داد: اگر این امر از توان اجرایی شهرداری خارج است، شورا همچون گذشته که در خرید اتوبوس‌ها و بهبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی کمک کرد، این بار نیز در کنار شهرداری با هدف رفع مشکل شهروندان خواهد ایستاد و حاضر هستیم در این راستا کمک کنیم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم شهرداری شورا را مقابل مردم قرار ندهد و با مدیریت صحیح به انجام امور در زمان مناسب بپردازد تا بحرانی اتفاق نیفتد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: زمانی که در پرداخت‌های کارکنان دقت می‌شود، افرادی که در محل کار حضور ندارند، شب کاری و حقوق‌های بالا دریافت می‌کنند، در همین زمان وقتی به موضوع جذب راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌رسیم، همکارانتان شرایط جذب را بهانه می‌کنند و کوتاهی خود را گردن شورا می‌اندازند در حالی که در شرایط فعلی حتی امکان جذب راننده در قالب سقف مجاز قرارداد شرکت اسپادانا فراهم است.

کد خبر 772492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.