جزئیات درگذشت امام جمعه بهشهر از زبان سخنگوی اورژانس مازندران

جزئیات درگذشت امام جمعه بهشهر از سوی سخنگوی روابط‌عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادت دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری، امام جمعه بهشهر شب گذشته در بیمارستان بهشهر به دیار باقی شتافت.

وی که پیش از فوت در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در روستای کوهستان بهشهر حضور داشت، در آن مراسم دچار عارضه قلبی و به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود اقدامات پزشکی درگذشت.

ذکریا اشکپور، سخنگوی روابط‌عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تشریح جزئیات درگذشت امام جمعه بهشهر با بیان اینکه در ساعت ۲۱:۳۲ شب گذشته با اعلام خبر ایست قلبی حاج‌آقا جباری به مرکز پیام اورژانس شرق استان مازندران، بلافاصله تیم پایگاه اورژانس رستمکلا به محل حادثه در تکیه روستای کوهستان در شهرستان بهشهر اعزام شد، اظهار کرد: بر اساس این گزارش تیم اورژانس به محض ورود به صحنه و ارزیابی وضعیت و نبود وجود ضربان قلب و تنفس، بی‌درنگ عملیات پیشرفته احیای قلبی و ریوی را آغاز کرد و بیمار جهت اعزام به نزدیک‌ترین مرکز درمانی، به آمبولانس منتقل و به بیمارستان مقصد نیز آماده‌باش کامل داده شد.

وی افزود: اقدامات احیا در بیمارستان هم ادامه پیدا کرد که بی‌تأثیر بود.

رئیس بیمارستان شهدای بهشهر نیز با اشاره به اینکه بعد از اعلام مرکز اورژانس ۱۱۵ بهشهر مبنی‌بر اعزام حجت‌الاسلام جباری به بیمارستان، گروه احیای این بیمارستان نیز آماده شدند، گفت: بیمار ساعت ۲۱:۵۰ به بیمارستان منتقل شد که در ابتدای مراجعه فاقد علائم حیاتی بود و علائم سکته قلبی نیز در او مشهود بود.

وی ادامه داد: اقدامات احیا با تلاش گروه پزشکی به مدت ۵۰ دقیقه انجام شد، اما این اقدامات بی‌تأثیر بود.

رئیس بیمارستان شهدای بهشهر درباره علت فوت عنوان کرد: با توجه به بیماری فشار خون و قند بالا، شرح حال بیمار از طرف خانواده و آنچه از علائم اولیه مشاهده شده علت فوت سکته قلبی بود.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری، اهل روستای متکازین بهشهر مهر ۱۳۹۳ به‌عنوان امام جمعه شهرستان بهشهر منصوب شده بود، وی پیش از این امام جمعه سرخرود بود.

کد خبر 772473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.