بیداری جوانان دنیا نشأت گرفته از فریاد «هیهات من‌الذله» امام حسین(ع) است

سخنران مذهبی گفت: امروز دانشجویان آمریکا علیه رژیم غاصب صهیونیستی به میدان می‌آیند، امروز در جای جای این دنیا جوانان با پرچم فلسطین و غزه، مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنند، این جوانان این مسیر را از فریاد هیهات من‌الذله اباعبدالله آموختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام مهدی دانشمند عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم تیر_ در اجتماع عظیم یوم‌الحسین (ع) اصفهان اظهار کرد: دنیا شاهد عظمت این مراسم است و امید است تمام شهرها چنین مراسمی برگزار کنند و تمام شهر یاحسین (ع) بگویند.

وی ادامه داد: سلسله امامت و ولایت مانند دانه‌های تسبیح پشت سر هم قرار دارد اما در طول این ۱۴۰۰ سال به عناوین مختلف و از طریق انتشار شایعه و شبهه با قصه کربلا مبارزه شده و همین موارد نیز باعث شهادت امام حسین (ع) شد؛ شایعه امام حسین (ع) را ذبح و علی‌اکبر را ارباً اربا کرد وحضرت زینب (س) را به اسارت کشاند.

این سخنران مذهبی با تاکید بر اهمیت حفظ حرمت مراسمات مذهبی عنوان کرد: باید حرمت مراسم‌های عزاداری را رعایت کرد اما شاهدیم که در کشور ما برخی به‌دنبال قانون‌شکنی در مراسم‌های مذهبی هستند.

وی با تاکید بر اینکه اگر امام حسین (ع) را به‌عنوان الگو قبول داریم، باید الگوپذیری داشته باشیم، اظهار کرد: با اقدامات گروه‌های مخالف مشخص است که این مراسم‌ها و تجمعات ما بدن افرادی که تفکر اموی دارند را می‌لرزاند.

این سخنران مذهبی عنوان کرد: اگر این مجالس و یاحسین (ع) گفتن‌ها اثر نداشت، برای مقابله با آن اینقدر هزینه نمی‌کردند چرا که می‌دانند این ملت با یاحسین (ع) زنده است و امنیت این کشور مدیون همین یاحسین (ع) گفتن است.

حجت‌الاسلام دانشمند بیان کرد: هزینه کردن‌هایشان به اوج خود رسیده اما بازهم باخت با افرادی است که از امام حسین (ع) جدا شدند و این سیلی حسین (ع) و یاحسین (ع) گفتن است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان آمریکا علیه رژیم غاصب صهیونیستی به میدان می‌آیند، امروز در جای جای این دنیا جوانان با پرچم فلسطین و غزه، مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنند، این جوانان این مسیر را از فریاد هیهات من‌الذله اباعبدالله آموختند.

این سخنران مذهبی اظهار کرد: دنیا رو به بیداری است، آزادی‌خواهان دنیا با همین حسین حسین (ع) گفتن‌ها از خواب غفلت بیدار شدند اما مراقب باشید ملت ایران که عمری بیدار بوده را به خواب نبرند.

حجت‌الاسلام دانشمند عنوان کرد: غرب نمرودها، فرعون‌ها و طاغوت‌های زمان؛ شما نمی‌توانید مقابل بیداری ملت بایستید چرا که همه اقشار ما یاحسین (ع) را فریاد می‌زنند و تا آخرین قطره خون پای این یاحسین (ع) ایستاده‌ایم.

کد خبر 772393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.