تکمیل ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث جداول نیوجرسی دو طرف بلوار میانی بزرگراه شهید ردانی‌پور حدفاصل پل خیابان رباط تا پل شهید چمران به‌طول ۳۲۰۰ متر تکمیل شده است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور اظهار کرد: عریض بودن این بزرگراه حدفاصل پل خیابان رباط تا پل شهید چمران، موجب شده سرعت خودروها در پاسی از شب افزایش پیدا کند که این موضوع حادثه‌هایی را به همراه داشته است و خودرو در اثر برخورد با جدول و گاردریل واژگون شده و بعضی اوقات به لاین مخالف نیز هدایت و خسارات جانی و مالی بالایی را موجب می‌شود.

وی افزود: با بررسی‌های به‌عمل آمده، طرح ایمن‌سازی بلوار میانی با احداث جداول نیوجرسی استاندارد به ارتفاع ۹۰ سانتی‌متر در دو سمت بلوار این بزرگراه به طول ۳۲۰۰ متر در دستور کار این منطقه قرار گیرد.

تکمیل ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بدین منظور عملیات احداث جداول نیوجرسی مسیر پل خیابان رباط به سمت پل شهید چمران در دو طرف بلوار به اتمام رسیده است.

محمدحسینی با اشاره به هزینه ۷۵ میلیارد ریالی ایمن سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور بیان داشت: هفته گذشته عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده است، امیدواریم حوادث رانندگی در این نقطه حادثه خیز کاهش پیدا کند، البته طبق آمار به‌دست آمده تاکنون این مورد تأیید می‌شود.

کد خبر 772323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.