تمهیدات شهرداری شهرکرد در عاشورای حسینی

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای برگزاری مراسم عاشورای حسینی تمهیدات لازم برای نظافت و رفت و روب سطح شهر اندیشیده شده است.

محمدرضا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزای حسینی اظهار کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری شهرکرد با همکاری مناطق و سازمان‌های مربوطه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات عاشورای حسینی اقداماتی را پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: در روز عاشورای حسینی نظافت برای پاکسازی و رفت و روب معابر و جایگاه‌های عزاداری از تمام ظرفیت شهرداری از جمله ماشین‌آلات و نیروهای انسانی استفاده می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین اکیپ‌های آتش‌نشانی شهرکرد نیز در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز آماده خدمات‌رسانی باشند.

محمدیان ادامه داد: از شهروندان محترم درخواست می‌شود از ریختن زباله در مسیر حرکت هیأت‌ها خودداری کنند، تا علاوه بر تسهیل در تردد هیئت، پاکبانان نیز بتوانند در این روزها به سوگواری و عزاداری بپردازند.

وی گفت: باتوجه به اینکه پس از برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا، مراسم شام غریبان برگزار می‌شود، می‌طلبد شهروندان برای روشن کردن شمع فقط در جایگاه‌هایی که پیش‌بینی شده است، استفاده کنند.

کد خبر 772289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.