تیراندازی در اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) به جهت دستگیری یک سارق بوده است+ فیلم

دبیرشورای تأمین استان فارس گفت: تیراندازی صورت گرفت در اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) به جهت دستگیری یک سارق مرد بوده است.

به گزارش ایمنا فارس، اسماعیل قزل سفلی اظهار کرد: تیراندازی صورت گرفت در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به جهت دستگیری یک سارق بوده است که مأمورین نیروی انتظامی به جهت انجام مأموریت اقدام به تیراندازی هوایی داشتند و خوشبختانه هیچ مساله امنیتی در حرم شاهچراغ و اطراف وجود ندارد.

وی افزود: در خصوص برگزاری مراسمات و عزاداری در سراسر استان هیچ گزارش خاص امنیتی اعلام نشده است و امنیت در فارس برقرار است.

دبیر شورای تأمین استان فارس تاکید کرد: سارق دستگیر شده است و وی در محوطه خارج از حرم مطهر و نزدیک بست شهید دستغیب حرم شاهچراغ بوده است و اقدامات برای دستگیری وی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، همزمان با برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که با حضور مردم شهید پرور شیراز برگزار شد و در حوالی ساعت ۲۲:۴۵ صدای تیراندازی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) شنیده شد که موجب رعب و وحشت مردم شد اما فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در یک پیام ویدئویی به شهروندان شیراز اعلام کرد کلیه اخبار منتشره در مورد وقوع انفجار یا حادثه تروریستی در شیراز فاقد صحت بوده و اوضاع در این شهر در آرامش کامل است و تیراندازی به جهت دستگیری یک سارق در اطراف حرم شاهچراغ (ع) بوده است.

کد خبر 772273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.