«یوم‌الحسین(ع)»؛ فریاد همبستگی اهالی‌ نصف‌جهان بعد از ۱۰ روز عزاداری

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری تجمع عظیم «یوم‌الحسین(ع)» گفت: نتیجه این برنامه سردادن فریاد همبستگی و وحدت مردم در کنار یکدیگر، بعد از ۱۰ روز عزاداری برای امام حسین(ع) خواهد بود.

حجت‌الاسلام مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توانیم در مسیر ترویج شعائر دینی داشته باشیم ایجاد همبستگی و همگرایی بین همه اقشار جامعه است و بر همین اساس ۲ سال پیش برنامه با شکوهی در اصفهان ساماندهی شده که همه هیئت‌های مذهبی و محبان اهل بیت (ع) در عصر عاشورا با حضور مداحان، سخنرانان و خطبا، گرد هم می‌آیند و این برنامه با حضور کم نظیر مردم اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: نتیجه این برنامه سردادن فریاد همبستگی و وحدت مردم در کنار یکدیگر، بعد از ده روز عزاداری برای امام حسین (ع) خواهد بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم از مسیرهای مختلف و ساعت ۱۶:۳۰ می‌توانند در میدان امام حسین (ع) حضور یابند، گفت: موکب‌هایی در چهارباغ اصفهان طراحی شده و همچنین پرچم‌های هئیت‌های مذهبی در دورتادور میدان امام حسین (ع) نصب می‌شود و هرکدام از آن‌ها با پرچم خود وارد میدان امام حسین (ع) خواهند شد؛ در کنار این موارد، حضور گروه‌های مختلف مردم و اقوام مختلف اصفهان به این گردهمایی شکوه بیشتری می‌دهند.

حجت‌الاسلام فوقی بیان کرد: ساعت ۱۷ و بعد قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی حجت‌الاسلام دانشمند و حضور مداحان اهل‌بیت (ع) از جمله سید رضا نریمانی، محمد یزدخواستی، مهدی رعنایی، امیر برومند و مهدی منصوری را خواهیم داشت.

«یوم‌الحسین(ع)»؛ فریاد همبستگی اهالی‌ نصف‌جهان بعد از ۱۰ روز عزاداری


کد خبر 772263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.