۲ فوتی و  ۹ مصدوم در تصادفات ‌جاده‌ای قزوین

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت اخیر در این استان خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت اخیر در این استان خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۱۰ یکشنبه بیست‌وچهارم تیر گزارشی مبنی بر انحراف و سقوط به دره یک دستگاه خودرو پژو پارس در کیلومتر ۴۵ اتوبان قزوین-رشت لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شیرین‌سو دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این حادثه یک‌نفر فوتی و یک‌نفر مصدوم داشت که نجاتگران پس از ارزیابی صحنه و انجام عملیات رهاسازی و انتقال به منطقه امن مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد، فوتی این حادثه نیز تحویل عوامل ذی‌صلاح شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر قزوین همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور بوئین زهرا به اشتهارد و برجای ماندن یک‌نفر فوتی و چهار نفر مصدوم خبر داد و گفت: در ساعت ۰۸:۰۸ دوشنبه بیست‌وپنجم تیر گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در کیلومتر ۳ محور بوئین زهرا-اشتهارد روبه‌روی روستای جهان‌آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اعلام شد.

صبوری غیاثوند با ذکر اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه هجیب جمعیت هلال‌احمر شهرستان بوئین زهرا به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این حادثه یک‌نفر فوتی و چهار نفر مصدوم داشت که نجاتگران پس از ارزیابی صحنه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۱مصدوم توسط نجاتگران هلال‌احمر و ۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین از واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در بخش الموت غربی و برجای ماندن چهار مصدوم خبر داد و گفت: در ساعت ۱۸:۱۹ یکشنبه بیست‌وچهارم تیر گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ محور بهرام‌آباد قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اعلام شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با اشاره به اعزام بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه رازمیان دفتر نمایندگی الموت غربی به محل حادثه افزود: این حادثه ۴ مصدوم داشت که نجاتگران پس از ارزیابی صحنه و انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 772197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.