بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افزایش یابد

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز با توجه به سیاست‌های کلی بعضی از باشگاه‌های لیگ برتری و افزایش قیمت بازیکنان، بودجه موجود کفاف هزینه‌ها و جذب بازیکنان حرفه‌ای بومی و غیر بومی را نخواهد داد و لازم است بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تیم‌داری شهرداری اظهار کرد: به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه و همچنین تیم والیبال نوجوانان و جوانان، مراسم تجلیل از این عزیزان هرچه سریع‌تر از سوی شهرداری انجام بپذیرد.

وی با اشاره به بودجه تصویبی ۴۷ میلیارد تومانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افزود: امروز با توجه به سیاست‌های کلی بعضی از باشگاه‌های لیگ برتری و افزایش قیمت بازیکنان، این بودجه کفاف هزینه‌ها و جذب بازیکنان حرفه‌ای بومی و غیر بومی را نخواهد داد و لازم است بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افزایش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمرکز و سیاست اصلی مدیریت شهری از تیم داری حرفه‌ای استفاده، تربیت و تقویت بازیکنان بومی و تیم‌های پایه است.

خلیل پور ادامه داد: اگر تیم والیبال شهرداری ارومیه را امسال برای قهرمانی می‌خواهیم یقیناً باید بودجه باشگاه را افزایش دهیم و یا اگر برای قهرمانی نمی‌خواهیم باید از بین همین جوانان موجود در تیم‌های پایه استفاده کنیم.

وی خطاب به هواداران ارومیه‌ای تصریح کرد: هواداران و عاشقان والیبال ارومیه از تیم شهرداری ارومیه قهرمانی می‌خواهند اما باید به هواداران عزیز به صراحت بگوییم هر وقت تیم تراکتور آذربایجان قهرمان شد تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز قهرمان خواهد شد.

خلیل‌پور خاطرنشان کرد: باید از پتانسیل و ظرفیت رئیس جمهور منتخب در بخش اقتصادی، فرهنگی و هم در بخش ورزشی برای کسب مقام قهرمانی بهره‌مندی‌های کافی را ببریم.

کد خبر 772105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.