مردم شهر ارومیه با والیبال نفس می‌کشند

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: وقتی هوادار والیبال در شهر ارومیه با برد خوشحال می‌شود و با باخت ناراحت و گریه می‌کند، یعنی والیبال این شهر از ورزش بالاتر است و مردم شهر ارومیه با والیبال نفس می‌کشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تیم‌داری شهرداری اظهار کرد: امروز برای تقویت تیم والیبال شهر ارومیه نباید همه نگاه‌ها به سمت و سوی مدیریت شهری باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سال گذشته شهردار، عوامل اجرایی، مربیان و بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه از کسب نتایج مطلوب و آبرومند در لیگ برتر، افزود: مدیریت شهری همیشه در امر احیا و تقویت والیبال شهر ارومیه پیش‌قدم بوده اما این دلیل نمی‌شود که همه مسئولیت‌های ورزشی برعهده یک ارگان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه نهادهای دخیل در امر ورزش برای حمایت و تقویت والیبال شهر ارومیه باید پا به میدان بگذارند، گفت: شرکت‌های خصوصی همچون پاکدیس، کارخانه سیمان، پتروشیمی و … می‌توانند بخشی از درآمد سالیانه خود را در امر ورزش و برای شهر ارومیه هزینه کنند اما این موضوع متأسفانه غریب مانده است.

کریمی با بیان اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه باید منسجم‌تر نسبت به سال گذشته بسته شود، تصریح کرد: برای حمایت بیشتر و تقویت تیم والیبال، شهردار ارومیه لایحه اصلاحیه بودجه را سریعاً تقدیم شورا کند.

وی در ادامه سخنانش ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی از تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و نیز به میدان کشاندن بخش خصوصی در امر ورزش باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استاندار آذربایجان‌غربی استفاده کنیم.

کریمی در ادامه با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه باید به سمت و سوی بومی‌سازی برود، گفت: نگاه مدیریت شهری به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در امر تیم‌داری، نگاه بومی‌سازی و استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه بوده و امسال نیز همچون سال گذشته توجه ویژه‌ای به بازیکنان بومی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همیشه والیبال شهر ارومیه با مربیان و بازیکنان ارومیه‌ای به نتایج قابل توجهی رسیده و این نشان از نقش پایتخت والیبال آسیا در والیبال کشور دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: قرار نیست همه مسئولیت‌ها را شهرداری به دوش بکشد و نهادهای اجرایی و دخیل در امر ورزش باید در کنار مدیریت شهری پای کار باشند.

کریمی عنوان کرد: وقتی هوادار والیبال در شهر ارومیه با برد خوشحال می‌شود و با باخت ناراحت و گریه می‌کند یعنی والیبال این شهر از ورزش بالاتر است و مردم شهر ارومیه با والیبال نفس می‌کشند.

کد خبر 772081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.