اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت_قزوین و آستارا_اردبیل و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جاور صفاری ظهر امروز _یکشنبه بیست و چهارم تیر_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه بیست و پنجم و سه‌شنبه بیست و ششم و جمعه بیست و نهم تیرماه در محور رشت قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه بیست و پنجم سه‌شنبه بیست و ششم و جمعه بیست و نهم تیرماه ممنوع است.

صفاری تصریح کرد: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است، با هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی ضمن اطلاع رسانی نسبت به اجرا نشدن محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

کد خبر 772051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.