ممنوعیت تردد تریلی و کامیون در جاده قدیم قزوین-رشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از ممنوعیت تردد تریلی و کامیون در محور قدیم قزوین-رشت از بیست‌وپنجم تا بیست‌ونهم تیر خبر داد.

فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از ممنوعیت تردد تریلی و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور قدیم قزوین-رشت از بیست‌وپنجم تا بیست‌ونهم تیر خبر داد و اظهار کرد: این ممنوعیت از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۴ طی روزهای دوشنبه تا جمعه این هفته در مسیر یادشده برقرار است.

وی علت اعمال محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد یادشده را فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و در پیش بودن تعطیلات آخر هفته عنوان کرد و افزود: علت اعمال این محدودیت ترافیکی افزایش ایمنی، تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه مسافری و مسافربری است.

فرمانده پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ به‌طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هم‌وطنان است، اضافه کرد: از رانندگان انواع تریلر، کامیون و کامیونت تقاضا می‌شود محدودیت‌های مزبور را رعایت کنند.

ذاکری‌منش ادامه داد: انتظار داریم برای ممنوعیت تردد که هر روز ۱۷ ساعت اعمال می‌شود، رانندگان کامیون، کامیونت و تریلی حداکثر همکاری لازم را با کارکنان پلیس راه استان قزوین داشته باشند.

کد خبر 771996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.