حرکت نمادین قافله عزاداری امام حسین(ع) در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از حرکت نمادین قافله عزاداری امام حسین(ع) و کاروان عزاداری حسینی در این منطقه به‌مناسبت ایام محرم خبر داد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قبل از فرارسیدن ایام محرم با حضور رئیس هیئت‌های مذهبی، پیر غلامان و پیشکسوت‌هایی که در مراسم مذهبی حضور پررنگی داشتند، جلسه‌ای برگزار کردیم تا چگونگی بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری و برپایی موکب‌ها را بررسی کنیم و این مراسم در شأن مردم باشد.

وی افزود: بلوار کشاورز، خیابان شفق، بلوار کوهسار، محله امیرحمزه، شهرک ولی‌عصر، خیابان قائمیه و میدان ۹ دی جزو معابر اصلی منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان است که مشکی‌پوش شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به پرچم‌ها، ریسه‌های مشکی و سیاه‌پوش شدن محلات منطقه و معابر اصلی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، با کمک هیئت‌ها، پرچم‌ها و ریسه‌های مشکی در سطح منطقه نصب شده است.

کشانی خاطرنشان کرد: دغدغه‌ای که از سال گذشته پیرو جانمایی موکب‌ها داشتیم، ایجاد ترافیک بعضی از آن‌ها در سطح منطقه بود، همچنین بعضی از موکب‌ها نظافت و نکات ایمنی را رعایت نمی‌کردند که همین موضوع موجب نارضایتی شهروندان می‌شد، بنابراین این موارد در جلسه‌ای مطرح و مقرر شد موکب‌های سطح منطقه را مدیریت کنیم تا عزاداران بتوانند از آن‌ها منتفع شوند.

وی با اشاره به قافله‌های عزاداری که در سطح منطقه ۱۳ اصفهان تردد دارند گفت: با نیروی انتظامی هماهنگی‌هایی صورت گرفته است تا برای افرادی که در قافله‌های عزاداری شرکت می‌کنند، مشکلی به‌وجود نیاید.

کد خبر 771983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.