جدیدترین اخبار از نقل و انتقالات تیم فوتبال گل گهر سیرجان

با شروع فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران، شاهد رفت‌وآمد بازیکنان در تیم فوتبال گل گهر سیرجان هستیم و تعدادی از ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم کرمانی مشخص شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، همین چند روز پیش بود که باشگاه گل گهر سیرجان از سرمربی جدید رونمایی کرد و مهدی تارتار سرمربی پیشین ملوان انزلی با عقد قراردادی دو ساله به این تیم کرمانی پیوست و جایگزین مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی شد.

انتخاب سرمربی جدید گل گهر سیرجان پس از کش‌وقوس فراوان و گمانه‌زنی‌های متعدد مشخص شد و آبی‌پوشان سیرجانی سرانجام با مهدی تارتار برای هدایت تیم فوتبال گل گهر به توافق رسیدند تا این تیم که فصل گذشته در جایگاه نهم متوقف شده بود، با جدیت بیشتری وارد فصل نقل‌وانتقالات شود.

پیش از اعلام خبر رسمی سرمربی جدید گل گهر سیرجان، مهدی تیکدری مدافع تیم فوتبال گل گهر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از گل گهر خداحافظی کرد و پس از او بهنام برزای دیگر مدافع راست گل گهر سیرجان نیز غزل خداحافظی خواند و از این تیم کناره‌گیری کرد.

هم چنین خبرهایی از تلاش گل گهر سیرجان برای جذب مهدی گودرزی هافبک جوان و آینده‌دار تیم هوادار تهران نیز به گوش رسید که از روند مثبت مذاکرات و کسب توافقات اولیه خبر می‌داد و پس از آن صحبت‌هایی از توافق احتمالی وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی فصل گذشته پرسپولیس با گل گهر سیرجان نیز به میان آمد.

در ادامه احمدرضا زنده‌روح، هافبک گل گهر سیرجان که از بهترین بازیکنان فصل گذشته گل گهر نیز به شمار می‌رفت با تمدید قرارداد ماندنی شد و مهران گلزاری، کاپیتان گل گهر نیز در جمع آبی‌پوشان سیرجانی باقی ماند و پس از آن قرارداد علیرضا علیزاده نیز با گل گهر سیرجان تمدید شد.

گل گهر سیرجان در جریان نقل‌وانتقالات با علی قربانی مهاجم فصل گذشته پیکان تهران نیز به توافق رسیدند و به زودی قرارداد امضا می‌کنند، همچنین مجید عیدی مدافع تیم ملوان نیز که مدنظر باشگاه سپاهان بود با مدیران باشگاه گل گهر به توافق رسید و به زودی به جمع شاگردان تارتار می‌پیوندد.

در حالی که شایعاتی مبنی بر پیوستن احتمالی آرمان اکوان، مدافع سیرجانی تیم ملوان منتشر شده است تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر انعقاد قرارداد این بازیکن که در فصل قبل نیز با تارتار از ذوب‌آهن به ملوان رفت، نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا طی روزهای آینده آکوان در گل گهر توپ می‌زند یا خیر!

کد خبر 771954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.