ذوب‌آهن در آینده حسرت انتقال اسلامی را خواهد خورد

پیشکسوت ذوب‌آهن گفت: اسلامی به صورت بازیکن آزاد به استقلال پیوست و بدون تردید ذوب‌آهن حسرت این بازیکن را در آینده خواهد خورد.

رسول کربکندی درباره انتقال فروزان به ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فروزان به عنوان یک سنگربان باتجربه به ذوب آهن پیوست، اما این بازیکن حواشی بسیاری دارد، فروزان از نیم فصل به جمع شاگردان ربیعی اضافه شد و از ۱۵ بازی تنها در ۱۰ جدال برای سبزپوشان به میدان رفت.

پیشکسوت ذوب آهن پیرامون شرایط این باشگاه تصریح کرد: ذوب آهن در سال‌های گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است و نکیسا نیز به خوبی شرایط را مدیریت کرده است، تیم‌های بسکتبال و فوتبال در زمان مدیریت وی به سطح خوبی رسیده‌اند و نکیسا موفق شده شرایط باشگاه را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: تیم‌های اصفهانی به بازیکنان جوان و بومی توجه ویژه‌ای ندارند و این موضوع یک مشکل اساسی برای سپاهان و ذوب آهن به شمار می‌رود.

کربکندی اضافه کرد: باشگاه‌های اصفهانی از بازیکنان آکادمی خود استفاده نمی‌کنند، برای نمونه محمدحسین اسلامی بازیکن تأثیرگذاری برای سبزپوشان بود، اما با وی قرارداد یک‌ساله بستند و این بازیکن به صورت آزاد به استقلال پیوست و بدون تردید ذوب آهن حسرت این بازیکن را در آینده خواهد خورد.

وی تاکید کرد: محمد ربیعی بهترین نتایج سال‌های گذشته ذوب آهن را کسب کرده است، سبز پوشان فصل گذشته با هدایت این سرمربی جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص دادند و از سوی دیگر عنوان بهترین تیم لیگ برتر در پیروزی‌های خارج از خانه را از آن خود کردند.

پیشکسوت ذوب آهن خاطر نشان کرد: از نظر من مدیران باشگاه باید خواسته‌های محمد ربیعی را فراهم کنند تا ذوب آهن برای فصل آینده قدرتمند بسته شود.

کد خبر 771919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.