آمادگی کامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برای جلوگیری از تنش آبی

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در کنار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهری این کلان‌شهر برای مقابله با کم‌آبی و جلوگیری از تنش آبی آمادگی کامل دارد.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال جاری نیز همچون چند سال اخیر با گرم شدن هوا و کمبود آب، فضای سبز شهر اصفهان آبیاری بیشتری نیاز دارد و با توجه به کمبود منابع آب زیرزمینی سازمان خدمات موتوری با بیش از ۲۰ تانکر آب‌رسان و تأمین تعدادی دیگر از پیمانکاران به‌صورت شبانه‌روزی در کنار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان، همچنین مناطق پانزده‌گانه قرار دارد تا بتواند به میزان مشخص و در زمان مقرر آب‌رسانی به فضای سبز را انجام دهد و از هرگونه وارد شدن تنش به فضای سبز جلوگیری کند.

وی افزود: برای حفاظت از فضای سبز و جلوگیری از بروز تنش، تمام ماشین‌آلات بسیج شده‌اند و به‌صورت بیست‌وچهارساعته به‌گونه‌ای که برای شهروندان ایجاد مزاحمت نکند، فرایند آب‌رسانی با تانکر را انجام می‌دهند.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: از تمام شهروندان اصفهان تقاضا دارم در صورتی که مشکلی در ارائه خدمات آب‌رسانی تانکرها مشاهده کردند، در اولین فرصت مراتب را به ۱۳۷ اعلام کنند تا بلافاصله نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

کد خبر 771898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.