بیش از ۲۰ درصد آب شرب ایلام برای کولرها مصرف می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با دعوت مردم استان به صرفه جویی در مصرف آب گفت: بالغ بر ۲۰ درصد آب شرب شهر ایلام در کولرها مصرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی عصر امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تداوم گرمای شدید و دمای بالای ۴۰ درجه، از هم استانی گرامی خواهشمندیم برای جلوگیری از افت فشار در بعضی از نقاط، بیش از پیش خدمتگزاران خود را در شرکت آبفای استان در زمینه تأمین آب پایدار یاری کنند.

وی افزود: با توجه به استقرار توده هوای گرم تا دوشنبه، از هم استانی‌های ارجمند می‌خواهیم که به هشدارهای روزهای اخیر توجه کرده و از مصارف غیرضروری آب خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با کاهش مصارف غیرضروری آب از جمله شستشوی حیاط و اتومبیل با آب شرب، کاهش مدت زمان استحمام، عدم آبیاری باغچه منازل با آب آشامیدنی، نصب سایبان برای کولرهای آبی، استفاده از تجهیزات کاهنده برای جلوگیری از هدررفت آب، استفاده از پمپ آب همراه با مخزن ذخیره به صورت استاندارد و … شرایط پایداری شبکه را فراهم کنند.

محمدی تاکید کرد: با شروع فصل گرما و روشن شدن کولرهای آبی، بالغ بر ۲۰ درصد آب شرب مصرف کولرها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر نفر در استان، روزانه ۱۵ لیتر از مصارف غیر ضروری خود را کاهش دهد از تابستان گرم با موفقیت عبور خواهیم کرد.

کد خبر 771798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.