دولت سیزدهم اقدامات زیرسازی گسترده‌ای در کشور انجام داد

نماینده بجنورد در مجلس گفت: دولت سیزدهم اقدامات زیرسازی گسترده‌ای در کشور انجام داد اما شهید رئیسی فرصت کافی برای بهره‌برداری از آن را پیدا نکرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد پاک مهر امروز _ شنبه بیست و سوم تیر_ در همایش تداوم مسیر اظهار کرد: دولت سیزدهم اقدامات زیرسازی گسترده‌ای انجام داد اما شهید رئیسی فرصت کافی برای بهره‌برداری از آن را پیدا نکرد.

وی افزود: در یک نمونه سد گلمندره با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که همین امر در سیلاب سال گذشته از خسارت هزاران میلیاردی به استان جلوگیری کرد.

نماینده بجنورد در مجلس آبرسانی روستایی، لای‌روبی اترک، انتقال پساب به پتروشیمی و… را از دیگر خدمات دولت شهید رئیسی به مردم استان دانست و بیان کرد: بنا بود این پروژه‌ها در سفر دوم شهید به استان افتتاح شود.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی روی ریل قرار گرفته بود و فرصت بسیار طلایی را از دست دادیم.

پاک مهر با یادآوری روزهایی که روزانه ۷۰۰ نفر در کشور بر اثر کرونا از دست می‌رفتند، بیان کرد: دولت انقلابی بدون fatf توانست ۳۰۰ میلیون دز واکسن را وارد کشور کند و از طرفی شش واکسن در ایران تولید شد.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید تمام زندگی مردم را به مذاکرات پیوند زدند، افزود: پیش از آنکه امضای دولت اوباما خشک شود، ترامپ برجام را پاره کرد.

کد خبر 771754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.