۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
قطار گردشگری در راه زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: همزمان با مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان قطار گردشگری وارد زنجان می‌شود.

سید سعید صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم باشکوه هشتم محرم در زنجان؛ ظهر فردا تعدادی از عزاداران حسینی با قطار گردشگری کاروان عشق برای شرکت در مراسم یوم العباس وارد شهر زنجان خواهند شد.

وی افزود: این مسافران پس از استقبال مسئولان در ایستگاه راه آهن به محل برگزاری مراسم منتقل می‌شوند و در مراسم هشتم محرم حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه قطار گردشگری کاروان عشق با هدف شرکت مسافران در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت هفت صبح از تهران حرکت می‌کند و ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه از زنجان به تهران برمی‌گردد، گفت: این مسافران پس از صرف ناهار در دانشگاه زنجان، ساعت ۲ در مراسم سینه زنی و عزاداری یوم العباس در حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا خواهند کرد.

صفوی افزود: متقاضیان سفر با قطار فوق‌العاده زنجان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www. raja. ir و سایر مراکز فروش بلیت به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

گفتنی است؛ مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان فردا از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود که در این مراسم جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر حضور خواهند داشت.

مرتضی حیدری، یوسف شبیری، محمود حسینی، ولی‌الله کلامی، علیرضا بیگدلی و مهدی رسولی از مداحانی هستند که به تناوب در شب‌های محرم که تا شب ۱۳ محرم یعنی ۲۸ تیر مراسم عزاداری را خواهند داشت.

کد خبر 771729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.