عملکرد قابل تقدیر شهرداری همدان در دهه کرامت و عید غدیر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: عملکرد سازمان فرهنگی شهرداری در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و عید غدیر قابل تقدیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سعید شهابی‌نیا ظهر امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملکرد شهرداری در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و عید غدیر خم بسیار قابل تقدیر بود.

وی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در سال جدید بعد از عید نوروز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری مناطق چهارگانه، مراسم و برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر به اجرا درآورد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: نخستین مناسبت در سال جاری دهه کرامت بود، برنامه‌های این دهه نسبت به سال گذشته با تنوع و گستردگی بیشتری برگزار شد که قابل توجه بود.

شهابی‌نیا اضافه کرد: ستاد مردمی غدیر تشکیل شد و در این ستاد اقدامات جدیدی انجام شد که نمونه مهم آن استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، مجموعه‌های فرهنگی و سمن‌ها در اجرای مراسم بود.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات قابل توجه، برگزاری مراسم در محلات مختلف شهر بود که اجرای برنامه‌ها در محلات با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: ستاد مردمی غدیر بسته‌های فرهنگی برای مجموعه‌های مختلف به ویژه غرفه‌های پیاده‌راه بوعلی، میدان امام خمینی (ره)، پیاده‌راه اکباتان و غرفه‌های غدیر در محلات مختلف شهر با مشارکت شهرداری تهیه کرده است و در اختیار مردم قرار دادند.

کد خبر 771727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.