اجرای طرح روکش آسفالت صحرای کرهرود اراک

مدیر منطقه ۳ شهرداری اراک از اجرای طرح روکش آسفالت صحرای کرهرود با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست محله محوری، پیرامون برگزاری جلسه در مسجد اربابی ها، پروژه روکش آسفالت صحرای خطیر کرهرود با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار منطقه سه شهرداری اراک قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر انجام شده در سطح این منطقه افزود: عمده این اقدامات در حوزه بهسازی معابر شهری به عنوان یکی از بیشترین درخواست‌های شهروندان از مجموعه مدیریت شهری با اجرای پروژه روکش و لکه‌گیری آسفالت است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک تصریح کرد: با هدف ارائه خدمات محله‌ای مطلوب به شهروندان، افزایش رضایتمندی و توزیع هرچه بیشتر متوازن خدمات، از ابتدای سال جاری آسفالت‌ریزی در تمام معابر سطح منطقه را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

رضایی افزود: بر این اساس، عملیات روکش آسفالت معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقا سطح کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی سیما و منظر شهری مدنظر این منطقه است.

وی گفت: در راستاد بهبود و ارتقا سطح کیفی معابر سطح منطقه سه و بر اساس اولویت بندی، روکش آسفالت کوچه چکاوک محله کرهرود انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک خاطر نشان کرد: در راستای اجرای سیاست محله محوری، پیرامون برگزاری جلسه در مسجد اربابی ها، پروژه روکش آسفالت صحرای خطیر کرهرود با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار منطقه سه شهرداری اراک قرار گرفته است.

رضایی با اشاره به شروع عملیات زیرسازی خیابان منطقه گردشگری تخت سادات کرهرود اظهار کرد: همچنین در راستای آمادگی مساجد برای دهه اول ماه محرم، عملیات اجرایی لکه‌گیری آسفالت محله قلعه و مسجد اعظم در سنجان و روکش آسفالت کوچه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهدای صفری، عملیاتی و اجرایی شده است.

وی رسیدگی به درخواست‌ها و دغدغه‌های شهروندان را جز اولویت‌های مدیریت شهری دانست و گفت: در یک ماه اخیر در راستای تحقق مطالبات مردمی، پروژه جدول گذاری و هدایت آب‌های سطحی کوچه بنفشه ۷ خیابان گل‌ها و همچنین ترمیم و بهسازی جداول کوچه چکاوک محله کرهرود و بهسازی کوچه شهید امین گرگین و کوچه میروهابی با اجرای روکش آسفالت عملیاتی و اجرایی شده است.

کد خبر 771715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.