احداث بیمارستان، یکی از نیازهای ضروری بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی یکی از نیازهای ضروری بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در منطقه کاشان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی امشب _شنبه بیست‌وسوم تیر_ همزمان با هفته تأمین اجتماعی در بازدید از مدیریت درمان و بیمه تأمین اجتماعی شعبه کاشان اظهار کرد: موضوع تأمین اجتماعی برای ما حائز اهمیت است و بحث احداث بیمارستان تأمین اجتماعی از اهم مواردی است که باید پیگیری مستمر برای رفاه حال مردم عملیاتی شود.

وی افزود: بخشی از مشکلات حوزه سلامت و احداث بیمارستان با هماهنگی بین‌دستگاهی داخل شهرستان مرتفع و بخشی دیگر از طریق نماینده مجلس شورای اسلامی و در سطح کشوری می‌تواند به سرانجام برسد و خواسته دیرینه مردم محقق شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان خاطرنشان کرد: در بحث بهداشت و درمان باید به نقطه‌ای برسیم که مردم کشور پس از تهران، کاشان را به عنوان قطب درمان از لحاظ کیفیت خدمات‌رسانی و حضور متخصصین انتخاب کنند و این امر با اهتمام و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف می‌تواند محقق شود.

محمدی فشارکی یادآور شد: در منطقه کاشان در حدود ۷۰ درصد بیمه‌شدگان تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند که افزایش و بهبود خدمات‌رسانی موجب رضایت‌مندی هرچه بهتر مردم می‌شود.

کد خبر 771712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.