آزادی ۴۵ نفر از زندانیان کردستان در پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم»

رئیس‌ کل دادگستری استان کردستان گفت: ۴۵ نفر از زندانیان استان کردستان در قالب پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم»، از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، ظهر امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در مراسمی که در زندان مرکزی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در ایام ماه محرم و در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم، ۴۵ نفر از زندانیان استان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: در این راستا مقامات قضائی استان، شورای حل اختلاف، مسئولان اداره زندان‌های استان و عنایت و گذشت شکات در ایام ماه محرم باعث شد تا این تعداد زندانی به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: محکومان جرایم غیرعمد، محکومان مالی و تعدادی از محکومان جرایم عمدی از طریق اعتبارات ستاد دیه استان، گذشت شکات و ارفاقات قانونی مقرر شده توسط قضات، از زندان‌های استان آزاد شدند.

حجت الاسلام حسینی گفت: امیدواریم در ایام پیش رو و در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم، با تکیه و توسل به خداوند متعال و گذشت و بخشش، صلح و سازش در استان بیش از پیش ترویج شود.

کد خبر 771694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.