تخصیص بودجه ۳۰ میلیاردی برای توسعه ماشین‌آلات طالقان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ۳۰ میلیارد تومان برای نوسازی ماشین‌آلات شهرستان طالقان تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی زندی‌فر صبح امروز _شنبه بیست‌و سوم تیر_ در شورای اداری شهرستان طالقان که با حضور مدیرکل بازرسی استان البرز و هیئت همراه در فرمانداری طالقان برگزار شد، به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای زیرساخت معابر روستایی طالقان پرداخت و اظهار کرد: روکش آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی محورهای کوهستانی، توسعه راه‌ها، ارتباط و رایزنی با مدیران بالادستی و جذب بودجه ملی، از جمله اقداماتی است که در این مسیر انجام شده است.

وی افزود: زیرسازی محورهای کوهستانی نیز برای نخستین‌بار با هدف تسهیل تردد مسافران و شهروندان در این شهرستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: راه‌های روستایی در روستاهای ادرازان، گکده، گراب، پایین طالقان و آردکان، طرف مدت یک‌سال اخیر دستخوش تغییر شده است و پروژه بهسازی معابر روستایی تا پایان سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

زندی‌فر با اشاره به خرید و نوسازی ماشین‌آلات برای ارائه خدمات به راه‌های طالقان با توجه به موقعیت جغرافیایی کوهستانی اضافه کرد: در این راستا یک دستگاه تویوتای لوکس برای شهرستان طالقان خریداری شده است.

وی عنوان کرد: اقلام ماشین‌آلات برای فصل زمستان و تعمیر ماشین‌آلات موجود نیز با هدف تأمین آمادگی کامل در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با تاکید بر اینکه در سفرهای رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه وی به استان البرز بودجه خوبی برای طالقان در نظر گرفته شد، گفت: بودجه ۳۰ میلیاردی از محل بودجه ملی برای ماشین‌آلات طالقان تخصیص یافت.

کد خبر 771563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.