بودجه ۳۷ میلیارد تومانی منطقه ۱۳ اصفهان برای آسفالت معابر

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از بودجه ۳۷ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر این منطقه در سال جاری خبر داد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هرساله در بودجه ردیفی تحت عنوان روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی داریم، سال گذشته حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روکش معابر پیش‌بینی کرده بودیم که روکش آسفالت، لکه‌گیری و آسفالت‌تراشی تعداد زیادی از معابر اصلی و فرعی انجام شد.

وی با بیان اینکه اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی سال گذشته برای آسفالت معابر منطقه ۱۳ به‌صورت کامل هزینه شد و حدود ۶۵ هزار متر مربع از سطح معابر را پوشش داد، افزود: سال جاری نیز همچون سنوات گذشته اعتباری به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان برای این ردیف در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آسفالت معابر منطقه طبق اولویت انجام می‌شود، گفت: آسفالت محلات بافت فرسوده قدیمی‌تر است و باید نوسازی شود.

کشانی گفت: آسفالت معابر شهرک ولی‌عصر (عج) با قدمت ۳۰ ساله، به دلیل نوسازی بافت مسکونی به جهت وصل انشعابات برق، گاز و فاضلاب دچار تخریب شده است که نیاز به مرمت دارد، بنابراین این یکی از اولویت‌های شهرداری برای روکش آسفالت است.

وی با بیان اینکه در سال جاری اعتبار آسفالت معابر اصلی این منطقه ۸.۵ میلیارد تومان است و به همین منظور قراردادی برای روکش معابر اصلی منعقد شد، ادامه داد: برای معابر فرعی منطقه حدود ۵.۵ میلیارد تومان و برای لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر نیز ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه محلاتی داریم که بودجه برای ساماندهی معابر آن‌ها به‌صورت جداگانه پیش‌بینی شده است، افزود: ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی معابر محله گلزار و کوهسار با توجه به ساخت‌وسازهایی که در آن انجام شده و دستخوش حفاری‌ها شده است، در نظر گرفته‌ایم تا شاهد تردد ایمن شهروندان باشیم.

کد خبر 771538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.