دشمنان نظام تلاش سنگینی برای ایجاد اخلال در انتخابات کردند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از سوی دشمنان نظام تلاش سنگینی انجام شد تا در روند و اجرای انتخابات، اخلال ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار بزرگی انجام شد و نتیجه این اقدامات نیز رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف شد.

وی افزود: دولت‌ها باید نقش مکمل دولت‌های گذشته را ایفا کنند، اگر اقدام و کاری انجام نشده باید صورت بگیرد که دولت سیزدهم با حضور مؤثر در میدان این مهم را اجرایی کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه در استان سمنان نیز اقدامات بسیار خوبی توسط دولت سیزدهم شکل گرفت، خاطرنشان کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور با شرایط خاصی صورت گرفت که در امنیت کامل و سالم برگزار شد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه از سوی دشمنان نظام تلاش سنگینی انجام شد تا در روند و اجرای انتخابات اخلال ایجاد شود، تصریح کرد: ما در کشور از زمانی که حادثه بالگرد پیش آمد و حتی از گذشته برای انتخابات مجلس، فشار سنگینی را از سوی دشمنان داشتیم تا امنیت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه با اقدامات جهادی و مدیریت و هم‌افزایی بین دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی این اقدامات خنثی شد، افزود: استان سمنان در مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در رده‌های برتر و بالا در بحث شروع به هنگام رأی‌گیری قرار داشت.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: جدایی مردم از حاکمیت و اعتماد نداشتن به جمهوری اسلامی و تلاش برای تحریم از جمله دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام در خلال برگزاری انتخابات گذشته بود، اما با اقدامات صورت گرفته این انتخابات در سلامت کامل و امنیت برگزار شد.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم تلاش شد تا تمام مدیران و مسئولان به تکلیف خود به نسبت‌های مختلف عمل کنند، خاطرنشان کرد: تلاش در مدت باقی‌مانده از دولت سیزدهم، می‌تواند به زحمات صورت گرفته شما قوت دهد، نباید تا آخرین روز، خدمتگزاری به مردم تعطیل شود.

وی افزود: به برکت حضور ارزشمند مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم، در ریل‌گذاری کلان نظام جمهوری اسلامی تغییری حاصل نمی‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار کرد: ما در ستاد انتخابات کشور و استان‌ها امانت‌دار رأی مردم بودیم و هرکسی که مردم انتخاب کردند با هر نگاهی و گرایشی، باید همگان تلاش کنیم تا با قوت به خدمتگزاری ادامه دهد.

کد خبر 771526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.