آغاز عملیات احداث سالن ورزشی بانوان فروغی

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث سالن سرپوشیده بانوان فروغی واقع در فرهنگسرای شهید احمد فروغی به مساحت ۲۸۰ مترمربع و هزینه ۵۸ میلیارد ریال در دست اقدام است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث ورزشگاه فروغی اظهار کرد: یکی از راه‌های سلامت جامعه، سلامت خانواده بوده که فراهم کردن مکان و تسهیلات ورزش برای مادران موجب شده است تا اعضای خانواده به ورزش روی آورند و سلامت خانواده و جامعه را تضمین کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در خیابان فروغی فرهنگسرایی تحت همین نام وجود دارد و با استقبال بالایی از شهروندان روبه‌رو است، ورزش بانوان نیز در همان محیط فرهنگسرا اجرا می‌شود که محیط آن را با مشکل روبه‌رو کرده است، اما با احداث سالن ورزشی، این فرهنگسرا با افزایش فضاهای آموزشی بهتر با رویکرد نوین در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی سالن ورزشی بانوان فروغی بیان داشت: با توجه به درخواست‌های مردمی درباره احداث سالن ورزشی ویژه بانوان، فضایی با مساحت ۲۸۰ مترمربع به این سالن اختصاص داده شد که پس از طراحی در دستور کار این منطقه قرار گرفت تا اجرای عملیات فونداسیون و سقف‌زنی آن انجام شود.

محمدحسینی با اشاره به احداث سالن مخصوص ورزش‌های هوازی و رزمی تصریح کرد: خاکبرداری اولیه این سالن به اتمام رسیده و عملیات آرماتوربندی برای بتن‌ریزی فونداسیون در دست اقدام است.

وی بیان کرد: هزینه احداث سالن ورزشی بانوان فروغی ۵۸ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که تا پایان آذر سال جاری در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 771506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.