ملت ایران با حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند

امام جمعه موقت دهاقان گفت: ملت ایران علی‌رغم تمامی هجمه‌هایی که از سوی دشمنان برای نا امیدی بود، با حضور در انتخابات در این شرایط حساس مشت محکمی بر دهان دشمنان زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مهدی صفری‌نژادیان ظهر امروز_ جمعه بیست و دوم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان اظهار کرد: در ایام با عظمت ماه محرم، دلدادگی همه عاشقان ابا عبدالله حسین به وضوح قابل مشاهده است؛ البته همیشه و همه حال این تذکر باید داده شود که تجلیل، قدر شناسی و حرمت نگهداری این ایام بر همه ما ضرورت دارد.

وی افزود: یکی از سنت‌های حسنه که در این ایام با ورود ماه محرم اتفاق می‌افتد، سنت حسنه مشکی پوش کردن مساجد و تکایا و شهر است؛ نباید روز شهادتی بیاید و شهرمان هیچ نشانه و نمادی از آن عزا نداشته باشد، باید کسانی که متولی هستند اهتمام داشته باشند تا این مقدساتمان به دست فراموشی سپرده نشود.

امام جمعه موقت دهاقان تصریح کرد: از بزرگترها و پیر غلامانی که با حضور گرم شأن در تکایا و دسته‌های عزاداری، الگوی خوبی برای اینکه نوجوانان و جوانان ما این سنت حسنه عزاداری را یاد بگیرند هستند و در این مسیر، باید این سنت حسنه دست به دست به آیندگانمان منتقل بشود.

صفری‌نژادیان ادامه داد: در تاسوعا و عاشورای حسینی که در پیش داریم، حضور عزاداران حسین را در خیابان‌های شهر داریم که این واقعاً مایه برکت برای شهرستان ما است. امید است امسال هم مثل سال‌های گذشته با قوت و قدرت همان طور که شب‌ها برگزار می‌شود در این روزها هم برگزار شود.

وی عنوان کرد: گاهی مواقع، سنت‌های غلطی خودش را نشان می‌دهد و نباید بگذاریم این سنت‌های غلط نهادینه شود، مثلاً تا یکی دو روز تعطیلی رقم می‌خورد بعضاً ماشین‌ها راه بیندازند در صحرا و در ایام عزا به خوش گذرانی و شادی پرداخته می‌شود؛ این سنت‌های حسنه عزاداری آن قدر باید نمود پیدا کند تا کسی جرأت نکند بخواهد در این مسیرهای خلاف قدم بردارد.

امام جمعه موقت دهاقان با اشاره به موضوع انتخابات گفت: بعد از شهادت شهید رئیسی و همراهانشان انتخابات زود هنگامی را داشتیم که فضای کشور حدود ۵۰ روز فضای انتخاباتی بود که در این کارزار انتخاباتی، مسعود پزشکیان حائز بالاترین میزان رأی شدند.

صفری‌نژادیان عنوان کرد: به ملت ایران تبریم می‌گوئیم که بالاخره با تمام هجمه‌هایی که امروزه با رسانه‌های گروهی و ماهواره‌ها رقم می‌خورد تا مردم رو بدبین کنند و بدخواهان و دشمنان بتوانند ذهن مردم را به سمتی حرکت بدهند که انتخابات را تحریم کنند؛ با این شرایط خاص ۵۰ درصد مردم در دور دوم حضور پیدا کردند و این مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام در این شرایط حساس بود.

وی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب آقای مسعود پزشکیان که بالاترین آرا را کسب کردند گفت: امیدواریم خداوند در این مسئولیت بر توفیقاتشان بیفزاید.

کد خبر 771407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.