هشدار جدی امام جمعه کرمان خطاب به رژیم جعلی اسرائیل

امام جمعه کرمان گفت: کوچک‌ترین تعرض به جبهه مقاومت و لبنان، اسرائیل را به جهنمی تبدیل خواهد کرد که نتانیاهو و هیئت حاکمه هیزم آن آتش‌اند و در آن خواهند سوخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلمیانی امروز _جمعه بیست و دوم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی قابل تحسین و تقدیر است؛ خصوصاً همت بالای مردم فهیم ایران در مرحله دوم به دستور و توصیه مقام معظم رهبری که گسترده‌تر و پررنگ‌تر از مرحله اول بود.

وی با تشکر از دست‌اندرکاران، افزود: نظام جمهوری اسلامی با اقتدار بدون اینکه کوچک‌ترین چالشی ایجاد شود، وقتی رئیس جمهور مجاهد و انقلابی و عاشق خدمت مردم را از دست داد، توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتخاباتی سالم، رقابتی و با امنیت بالا و مشارکت قابل توجه برگزار کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان رسالت سختی دارد و در نظام اسلامی توانسته از مأموریت‌ هایی که قانون به او داده است، حفاظت و حراست کند و در بحث نظارت استصوابی نیز شورای نگهبان بدون گرایش کاملاً عادلانه پیگیری کرد و این مأموریت مهم را به بهترین وجه انجام داد.

وی بیان کرد: در صحنه رقابت‌های انتخاباتی و مناظره‌ها حرف‌هایی زده شد و نامزدها وعده‌هایی دادند اما موفق نشدند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنیم که تنور انتخابات را گرم کردند و در نهایت مسعود پزشکیان توانست رأی و اعتماد مردم را جلب کند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند، توقع دارند به وعده‌های داده شده تا جایی که توان وجود دارد، عمل‌شود، گفت: یکی از وعده‌ها این بود که همه سلایق و نگاه‌ها، مذاهب و جناح‌ها در کشور دیده شوند که عملیاتی شدن این وعده به معنی انسجام ملی است.

وی هم چنین با اشاره به جنگ سی و سه روزه مقاومت علیه رژیم غاصب اسرائیل که نتیجه آن پیروزی جبهه مقاومت بود، تصریح کرد: این روزها با عربده کشی‌هایی مواجهیم و رژیم جعلی گاهی در مورد لبنان و جبهه مقاومت حرف‌هایی می‌زند؛ لذا باید بداند کوچک‌ترین تعرض به جبهه مقاومت و لبنان، اسرائیل را به جهنمی تبدیل خواهد کرد که نتانیاهو و هیئت حاکمه هیزم آن آتش‌اند و در آن خواهند سوخت.

امام جمعه کرمان ادامه داد: به فضل خدا منتظر پیروزی عاشورای کوچک غزه هستیم تا به نسل کشی در غزه پایان داده شود و با پیروزی حماس و جهاد اسلامی، رژیم جعلی و غاصب درسی بگیرد و هیچوقت هوس تجاوز به سرزمین‌های اسلامی، غزه و فلسطین اشغالی را نکند و ان‌شاءالله پیروزی فلسطین را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

وی با گرامیداشت تاسوعا و عاشورای حسینی، به جمله نورانی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و همه وقایعی که شاهد هستیم به خصوص آن‌ها که درس دارد، سهمی در احیای اسلام دارند که یکی از آن‌ها همان است که کربلا در عاشورا تمام نمی‌شود و ادامه دارد.

کد خبر 771399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.