خاندان پیامبر اکرم(ص) همواره مایه سعادت و هدایت بشریت بوده‌اند

امام جمعه موقت سنندج گفت: خاندان و اهل بیت پیامبر اکرم(ص) همواره مایه سعادت و هدایت بشریت بوده‌اند و هرکجا ظالمی بوده در برابر او قیام کرده و از مظلوم دفاع کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی، امروز _جمعه بیست‌ودوم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: علما و ماموستاهای شافعی مذهب اهل سنت تالیفات بسیاری در مورد محرم دارند، اما آنگونه که باید مردم از این نوشته‌ها اطلاعی ندارند.

وی در ادامه به آیات و احادیثی در مورد دوستی و حب با پیامبر اکرم (ص) و خاندان ایشان اشاره کرد و افزود: در روایت داریم هرکسی به اهل بیت (ع)، اصحاب، ازواج و علمای پیامبر اکرم (ص) توهین کند، آن حضرت را ناراحت کرده است.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: اهل بیت پیامبر اکرم (ص) جایگاه ویژه‌ای در مذهب اهل تسنن دارند و برای این خاندان زحمات بسیاری کشیده‌اند.

ماموستا حسینی گفت: خاندان و اهل بیت پیامبر اکرم (ص) همواره مایه سعادت و هدایت بشریت بوده‌اند و هرکجا ظالمی بوده در برابر او قیام کرده و از مظلوم دفاع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دین اسلام یک دین میانه‌رو و معتدل است و افراط و تفریط در مسائل دینی جایز نیست.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب با نیت خوبی بر سر کار آمده‌اند، افزود: امیدواریم آقای پزشکیان بتواند دردها و رنج‌های مردم کردستان را التیام بخشد و بیکاری و فقر و گرانی را ریشه‌کن کند.

ماموستا حسینی تاکید کرد: مردم استان کردستان، مقام معظم رهبری و نظام اسلامی را دوست دارند و کم بودن میزان مشارکت در انتخابات، بیشتر به ناراضی بودن از عملکرد برخی از دولت‌ها در گذشته برمی‌گردد.

کد خبر 771380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.