توقف در کار به هیچ عنوان قابل قبول نیست

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شاهد پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف هستیم، گفت: باید هر روز پیشرفت بیشتری را مشاهده کنیم و توقف در انجام امور استان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در همایش شهرداران استان، اظهار کرد: از توان یکدیگر برای انجام امور استفاده کنید، دستگاه‌های اجرایی در کارها با همدیگر همفکری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) برای احیای دین جدش حضرت محمد (ص) قیام کرد و راه و رسم بندگی را نشان داد، انقلاب اسلامی نیز ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهرداران استان قریب به اتفاق همه جوان بوده و جوانان سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند بنابراین از این خلاقیت و نوآوری برای تحول در جامعه استفاده کنید.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان سرشار از ایده هستند و در هر منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند باید برای بهره‌وری بیشتر کار تیمی به آن‌ها آموزش داده شود.

کرمی بیان کرد: بعضی اوقات شاهد عملکرد جزیره‌ای دستگاه‌های اجرایی در سطح استان هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: دانشگاه محور تحول است و شما مسئولان باید از توانایی دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید در تحول‌آفرینی شهرها استفاده کنید.

وی با بیان اینکه علم بالاترین سرمایه است و نتیجه تولید علم، تولید ثروت است، به مسئولان توصیه کرد: از ظرفیت‌های مختلف به خصوص اقشار و امکانات موجود در راستای توسعه بهتر استفاده کنند.

کرمی با اشاره به کارهای زیرساختی صورت گرفته در سطح استان بیان کرد: ساخت کارخانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت تولیدی شهرستان‌ها به توسعه استان سرعت می‌بخشد.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت کریدوری استان در زمینه ایجاد بازارچه‌های شهری و معرفی محصولات مختلف به ویژه صنایع دستی استان به تمام نقاط کشور استفاده کرد.

استاندار تاکید کرد: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی و طراحی‌های دقیق صورت بگیرد که با توجه به نیروی جوان استان و خلاقیت و خوش‌فکری این جوانان می‌توانید از این ظرفیت‌ها بهره ببرید.

وی یادآور شد: ایجاد شرکت‌های صنعتی در کنار شهرها و بهره‌گیری از پهنه‌های معدنی ظرفیت خوبی برای توسعه شهرهای استان است.

کرمی خاطرنشان کرد: ایجاد شهرک‌های کشت و صنعت به ویژه در زمین‌های قابل کشت، بهره‌گیری از توان سرمایه‌گذاران، تولید مصالح مورد نیاز شهرها در داخل استان مورد توجه مسئولان باشد.

کد خبر 771367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.