عقیده و ایمان ۲ رکن استقامت و ایستادگی نیروهای نظامی ایران است

نماینده ولی‌فقیه‌ در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: عقیده و ایمان، دو رکن استقامت و ایستادگی نیروهای نظامی ایران بوده که نمونه بارز آن دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم اختتامیه مسابقات مرحله منطقه‌ای بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌های کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش منطقه غرب و گرامیداشت مقام شهید آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه فقید تبریز، امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم تیر_ با حضور حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و مسئولان نظامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: آن چیزی که ستون فقرات یک نیروی نظامی را در عرصه استقامت و ایستادگی تشکیل می‌دهد، تجهیزات نیست، بلکه عقیده و ایمان است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیج مردمی ما علی‌رغم داشتن تجهیزات مناسب، به‌واسطه داشتن ایمان و رابطه باخدا، معنویت، قرآن و سیره و سنت اهل‌بیت (ع) در برابر دشمن ایستاد و تفاوت ارتش ما با سایر ارتش‌های دنیا در همین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در رثای شهید آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم (ره) تصریح کرد: شهید آل‌هاشم (ره) بسیار منضبط، اهل علم، متواضع و عاشق شهادت بودند.

وی ادامه داد: دلیل ماندگاری اسلام در این قرون، ایستادگی مقاومت، ایثار و فداکاری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده است.

کد خبر 771291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.