۱۸۰میلیارد تومان پاداش صرفه جویی ۸/۵ میلیون مشترک خانگی از آغاز خرداد

سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون ۳۴ درصد از مشترکان یعنی ۸ و نیم میلیون مشترک برق که مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دادند، مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: امسال با اجرای پویش با انرژی و ارائه جوایز ارزنده از جمله ۳۰۰ خودرو، به مشترکانی که مصارف خود را کاهش دادند نظیر دو سال گذشته پاداش صرفه‌جویی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح امسال مشترکانی که مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داده باشند، مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی می‌شوند، افزود: بر اساس پایش نهایی صورت گرفته از ۲۵ میلیون قبوض برق قرائت شده، ۳۴ درصد از مشترکان (بیش از ۸ و نیم میلیون مشترک برق) تاکنون مشمول دریافت پاداش شده‌اند.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه قرائت قبوض همچنان ادامه دارد، از افزایش مشمولان پاداش صرفه‌جویی سخن گفت و خاطرنشان کرد: در این میان قبوض برق ۹۰۰ هزار مشترک که معادل ۱۱ درصد از مشترکان خانگی است، کاملاً رایگان شده است.

رجبی مشهدی همچنین مبلغ پاداش اختصاص یافته به مشترکان را نیز ۱۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: مشترکان می‌توانند با تنظیم دمای کولر روی ۲۴ درجه و یا استفاده از دور کند کولرهای آبی، ضمن کاهش مصرف برق، مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شوند و در عین حال شانس خود را برای شرکت در مسابقه با انرژی و دریافت میلیون‌ها جایزه نقدی و غیر نقدی به طور تصاعدی افزایش دهند.

وی یادآور شد: در طرح پاداش صرفه‌جویی، مبلغ پاداش روی قبوض برق اعمال و از هزینه برق مصرفی مشترکان کاسته می‌شود و برخی مشترکان قبضشان رایگان خواهد شد.

کد خبر 771240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.