اتصال در سیستم سیم کشی برق علت آتش سوزی انبار کاله بود

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: اتصال در سیستم سیم کشی برق در مجاورت اجسام قابل اشتعال باعث بروز حادثه آتش سوزی در انبار شرکت کاله رشت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شهرام مؤمنی لحظاتی قبل در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح علت حادثه آتش سوزی انبار شرکت کاله در رشت اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی انبار شرکت کاله رشت (تولید محصولات لبنی) در ساعت ۱۰:۰۱ صبح امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم تیر_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه در مجموع تعداد تیم‌های عملیاتی آتش نشانان حاضر در محل به ۵۵ تن رسید، افزود: ۱۷ خودرو آتش نشانی، آب‌رسان، پشتیبان دستگاه تنفسی، نردبان و پلتفرم از شش ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه مهار آتش در کمتر از یک ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای اجسام قابل اشتعال (کاغذ) دپو شده عملیات لکه‌گیری، پاکسازی محل حادثه تا دقایقی پس از ساعت ۱۵ عصر طول کشید و همچنان دو خودرو اطفای حریق در محل حادثه، جهت تکمیل پاکسازی حضور دارند.

مؤمنی تصریح کرد: اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام در مجاورت اجسام قابل اشتعال (کاغذ) باعث بروز حادثه آتش سوزی در انبار شرکت کاله رشت شده است.

وی با بیان اینکه تمامی پرسنل این انبار در سلامت هستند، گفت: دو تن از آتش نشانان به واسطه شدت آتش سوزی دچار خستگی مفرط، گرمازدگی شدید به بیمارستان اعزام شدند و هم اکنون حال آنها خوب است و در محل کار خود حاضر هستند.

کد خبر 771238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.