مدیران با عملکرد ضعیف برکنار می‌شوند

شهردار ایلام گفت: هرکدام از مدیران و معاونان در شهرداری ایلام و سازمان‌های تابعه که عملکرد ضعیفی داشته باشند، برکنار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری شب گذشته _چهارشنبه بیستم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت صحیح، به موقع و بی کم و کاست به مردم خط قرمز شهردار و شورای اسلامی شهر است و هرکدام از رؤسای سازمان‌ها، معاونان و مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری که عملکردی ضعیف داشته باشند برکنار می‌شوند.

وی افزود: همه رؤسای سازمان‌ها، معاونان و مدیران میانی شهرداری برای انجام دقیق و رضایت‌بخش مأموریت‌ها و جبران کاستی‌ها یک ماه فرصت دارند و بعد از این یک‌ماه در صورت تداوم نارضایتی‌ها، بدون شک برکنار می‌شوند.

شهردار ایلام تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری ایلام پروژه‌های بزرگی از جمله نهضت آسفالت و احداث میدان بزرگ میوه و تره‌بار را در دست اقدام دارد.

مظفری خاطرنشان کرد: ضعف عملکرد سازمان‌ها و ادارات داخلی شهرداری نباید به پای همه خدمتگزاران مردم در این ارگان نوشته شود، شورای شهر نیز نماینده مردم ایلام است و باید در این راه در کنار شهرداری باشد و از این تصمیمات پشتیبانی کند.

به گزارش ایمنا، به تازگی در فضای مجازی پیام‌هایی از شهروندان ایلام در مورد رضایت نداشتن از خدمات ارائه شده سازمان‌های تابعه شهرداری درج شده بود.

کد خبر 771134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.